morsning


Ladyyy in reeeeed såvarelilaaa godmorrn

Är så jävla ilskt trött idag. Var uppe till typ halv 7 för att se Florence+the machine vid 7, men vad gör jag??? ? ?? SOMNAR?!?!?! Vaknar vid 7 och får panik, sätter på streamen och sen måste jag ha somnat igen? Vaknar 07.38 och får depression, tänker att snart börjar iallafall snoop. 

VAD HÄNDER? JO, min dator bestämmer sig för att gåå å lägga säh. Smack. Så jag somnade om. Och nu är jag förstås cptrött och sur för att ha missat allt. SPECIELLT eftersom jag ändå satt uppe och fucka med dygns rytmen!!! ! !! !

Nu ska jag dra mig och min morgonfrilla till skatteverket och skälla pårom. Hoppas jag hinner. SOLONG.

För övrigt:
Lyckan när Arvid lämnar plånboken hemma och för en gångs skull faktiskt HAR cash. Inte länge till. HE HE HE .  . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0