mackoj

Som en liten extra faktaruta dagen till ära tänkte jag bara tala om för er hur wacka norrmän är. (Vet inte om jag nämnt detta tidigare????) MEN, varje kid har med sig MINST en matlåda varje dag. På dagiset jag är på nu har dom baaa med sig mellis (bestående av typ mackor med äckelpålägg och frukt) och till lunch som dagiset står för är det.... Mackor. Och lite mjölk.

Var eviga dag MACKOR.

?!?!?!?!

QUE???

Blir så jävla arg??? Om jag var uppväxt med så mycket bröd som dessa kids så skulle jag 1) vara skitmycket fetare än nu 2) hata bröd?

Dessa brödskivor varieras med alla äckliga tillbehör ni kan tänka er. Spyr nästan lite. Topp 5 på vidrigaste pålägg kommer nedan.

Äckligast:
1) Kaviar (behövs ej förklaring. Luktar äckligt och är fiskbarn)
2) Leverpastej (LEVER????)
3) Makrill i tomatsås. (Ehhh alla har väl känt lukten av detta???? ?? ?)
4) Kyllingpastej (vet ej vad detta är fo reals men kyckling+pastej är aldrig nice?)
5) Brunost aka getost

Ibland är det lyx med mjukost eller "gulost" aka normal ost. Då sjunger gudarna vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0