lömlömlöm

Hejsansvejsan i lingonskogen!

Dom där 4 timmarnas sömn kunde jag ju drömma om (HA). Somnade inte förens runt 5 och fick alltså ca 2h inatt. Lagom seg i kroppen när alarmet gick igång vid sju imorse.......

IAAALALALALALFALL LALLA så gick dagen cpcpsnabbt???? Fattarente. 

Dagens sysselsättning var följande:
* Rita ballonger och prinsessor och häxor
* Leka med lera
* Kolla på kidsen
* Leka lejon
* Låta kidsen äta
* Tjilla rast å äta
* Slippa vara ute i 3h oo ba dra ut i 30min(!!!)
* Byta min allra första KISSBLÖJA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! !!! !! !!!!)
* Chillaxa med kidsen

Rätt soft dag bortsett från näst sista punkten. Dock var hela händelsen ganska rolig nu i efterhand. Råkade klicka på en fjärrkontroll till skötbordet så bordet sköt ju upp i skyn va, med en unge på, som skrek som en galning och vart livrädd. Lika rädd vart jag på 156cm som knappt såg upp till kiddet. Löstese o jag förlora min bytablöjaoskuld.

Soft.

Resterande timmar av dagen har jag spenderat på att snacka skit med Rillo. Ahhhh. Göttmos skulle jag säga. Imorgon är det ytterligare en jobbdag..... Sen en till.... Förstår inte hur människor pallar sånthär asså???

På lördag är det pardey. Minns typ inte sist jag intog alkohol??? Vad är alkohol? Klarar min kropp av det? Blir jag full på en öl? OSV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0