L to tha N

CHATTADE med mamma lite idag, liksom varenda dag. Min mamma fyller nuskavisevaaa 42 om någon vecka och undrade lite om jag tänkt åå komma hem o så. Jag citerar: "Hade du tänkt att komma hem eller blir du ledsen om vi åker till London och firar?" EHHH???????? ? ? ? ? 

NÄÄÄFAN, JAG BLIR SKITGLAD!!!!!

Blir inte ens ledsen. Blir baaa förbannad??? Klartsomfanjagvillföljamäää??

Nu är det ju så att min mamma är ungefär som mig. Så tror inte detta blir av right now tyvärr. Hon smussla liksom fram lite senare att dom inte kollat med min bror än å så såatteee, ae. MEN HUUUR fett hade det varit att dra till London om typ 2 veckor och shoppa loss?????
Var i London 2010(!??!?!) med Arris. Vi har typ 3 bilder därifrån och det är ifrån en cykeltaxi och resten är på hotellrummet. Så bildbevis finns icke. Kanske nån på en taxibil. London ägde iallafall och jag vill verkligenverkligen åka dit igen och shoppaaaaa.

Saker jag behöver:
* SKOR (palladium, nike air och converse SÅKLART)
* Massa retro tröjor å jackor
* Parfymish
* TROSOR (ååhhh minns inte sist jag shoppa underkläder??? katastrof för att vara mig)
* KFC
* Pizza Hut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0