kids

Tjenahalloj.

Är DÖDSTRÖTTTTTTTTTT. Min arma kropp är inte alls van vid dessa obehagliga tider. Gick upp vid 7 idag. Vaknade inte av alarmet utan utav massa jävla MÅSAR som härjade runt hela jävla Oslo verkade det som???? VART GALÄÄÄN.

Hör till saken att jag typ halvsov hela "natten". Dvs 4h. Trornijagvatröttpåjobbeellee????? Ehhh äliiit?

Höll fan på att kollapsa under lunchen pga trötthet. Hetsåt mina mackor och sen övervägde jag att sova på bordet. Men icke. Bara att klä på säh för ut i regnet skulle vi BANNEMIG. 

Fick kommentaren "har du inte med dig regnkläder om du ska jobba på barnehage???" EHHH NAE. Min plan var ju inte direkt att hamna här så inte fan köpte jag på mig galonisar och en sydvest(?) innan jag åkte hit. MENMEN. Det var bara att dra på sig utlåningskläderna dom hade.

Min arbetsunderform under ca 2,5h i spöregn var alltså:
*Röda galonisar (utan hängslen dock)
*Röd wegnjacka som matcha brallorna
*Gummistövlar, cpkalla, i storlek 38 (har annars 36....)

Iskall och cptrött är ingen bra kombination som ni kanske vet. Har nu kommit hem och jag fryser fortfarande. Varierar mellan att gäspa och att darra, ibland bäggetvå samtidigt bara för att jag är kvinna och KAN göra flera saker samtidigt.

Ska dö lite mer i soffan nu. Arra hade ätit upp all choklad så det sög ju. Men ska nog kolla på BB och baaa värmamäh. 

Förresten vet man typ att man har blivit förstörd av Norge när man automatiskt tänker och svarar "Hade" när man säger hejdå till folk???? Usch asså. SKITFULT JU?!?!

Hade :):):):)

PS
kan kanske ha en bild på min outfit för dagen. we will see!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0