karl johan har damer han

Hejhejohallååå mina små uppvuxna spermier!

Är yyyyytttterrrsssst uttråkad denna afton. PGA detta så har jag typ bara... ätit idag. Och jag är inte ens nöjd. ??... Vill spela kort men ingen vill spela med mig(!!) för att jag vinner jämt. 

IIIIAAALLAFALL så vet jag inte vad jag ville riktigt. Är så grymt sugen på choklad i all dess form, och BAKADE saker. Har inte ätit bakade saker sen jag var hemma. Jag är liksom uppväxt med att jaaaa till helgen, då kanske det finns en paj. Eller lite kakor. 

HÄR HAR VI FAN BARA SENAP O KORV!!!

Tror mina sockercravings kan bero på mitt alldeles för höga sockerintag sen jag kom hit.... Som sagt, inte mycket bakat här inte men å andra sidan slinker väl x antal liter läsk ner i strupen varje vecka. NOMNOM.

Har inga planer på att börja röra på mig heller, så jag får helt enkelt sitta här i soffan ååå bli fet.

Vid närmare eftertanke kanske jag går till KJgate senare för att spana in alla horor och drugdealers. Något man tydligen inte får missa när man är här. Horor har jag inte sett mycket av så det kan ju vara kul?!?!?!

(OBS hittade _ej_ denna information i någon form av turistbok om Oslo utan från mycket säkrare källor. Om nu era mor/farföräldrar skulle vara intresserade av att åka hit så kanske ni bör undvika att nämna hororna osv. Såvidare inte din farfar är en hallick. Då finns det nog mycket ååå hämta här.)

Ska hjula i vardagsrummet nu eller något. Slå sönder TVn. Sluka senap. Slicka toasitsen. Röka fimpar. Bejfa. Låtsas att jag har ett liv. Fortsätta ha kramp i benen. Bita på naglarna. Spela drawsomething. Pilla mig i näsan efter jag pillat mig i underlivet alt stjärten. OSV. Ni förstår poängen va? Ingenting med andra ord. PEACE.

Kommentarer
Postat av: amanda

SV: I will!;)

2012-04-07 @ 19:27:03
URL: http://amananda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0