jajamänsan

Satt på tååan, pilla lite på mobilen, satt och beundrade min omgivning osv. Rent å fint. Sen kom jag till det bästa jag sett på länge. NORMALT JÄVLA LENT TOAPAPPER!!!!! !!!!

Har torkat mig i arslet och putti med typ sandpapper dom senaste månaderna assOOO!! (hatar folk som skriver asså med O...) Så när underbara lambi smeker min bäbisstjärt... åh. Det ögonblicket va så fint mina kära.

SÅ.

Saker som ä najs när man är hemma:
* ehh ahh toapapprät??
* ååhhh BRIEOST <3 ÄLSKAAAR ost, speciellt brie
* beasås.... (obs dom flesta punkternaär jö mat)
* REEENA saker, typ golv, handdukar, tallrikar???
* min asfula uteliggartröja <3 åh saknat dig bebis
* jag kan spendera hur mycket tid som helst inne på toan. typ iallafall. med att sminka mig osv. och bajsa.
* mitt täcke är ganska skönt.

Osv.

Sen är ju min "älskvärda och roliga" familj här (för att citera mama) samt mina homiz. Åh. Blir så rörd av att vaaaa hemma. Imorgon ska jag dejta med mama på stan och shoppa åå äta lunch har jag bestämt :') Och köpa mat till Norge. WÖÖÖWÖ.

Saknar Arris litegranna. Men jaaa klararmäh. WHO RUN THE WOOORLD??? AH typ. Men ska bli myyyys å komma "hem" sen med. Krypa ner hos Arrat osv. Skälla på pojkarna osv. 

Har vuxit ifrån stada men kommer då aldrig växa ifrån mi familia eller mina vänner. Still 15 years old. / Bye.

PS!!! IMORGON SKA JAG ÄTA GRILLMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0