i saaid helloooo u foool

HEEEJ PUSSYLAGOS!

Har haft en typiskt gå-förbi-dag. (Har förövrigt börjat få svårt att skriva rätt med o och å??? go-förbi dag skrev jag först. tror jag har lite smygdyslexi. Har ju svårt för N och V???? NTF??)

Hur som haver så var vår (skrev vor) hyresvärd här idag och skrev över kontraktet på Arris såååå nu är dethär "hans" lägenhet. Och vad som är haaans är.... ja, ni vet :):):):). Betyder det här att vi officiellt blev sambozar idag?? Eller har vi varit det hela tiden?
Förstår inte riktigt att jag ska vara ifrån Arris i över 24h nu? ??  ? Vi har liksom inte varit utan varandra i mer än typ en jobbdag sen vi kom hit. För snart tre månader sen. Är jag elak om jag säger att det ska bli liiiite skönt??? Har vant mig vid att stäääändigt ha en varm kropp att krypa närmare på nätterna dock :((( 

Nog om Arra. 

Mer om mig.


Höll på att åka dit idag på tunnelbanan???????? Hur kunde jag inte nämna det här i rubriken/översta raderna???? Vadå goförbi dag, SINNESSJUKT!! HADE SÅNT FLYT!!

Ahhhh var då påväg ifrån Ringen och skulle gå av på Grönland (älskar å skriva stadsdelar ni inte har en aning om!! HAA!!) ooo går där i min Kentbubbla. Upp för trappen ska baaa igenom """portarna""". Där står sex jävla kontrollanter med dosorna redo. Ehhhhh om jag betalar? ?? ? NÄÄÄÄ, coola kids skiter i att betala på tbanorna så jag joinar ju deras klubb.

HAHA minns hur mina tankar gick. Kändes som jag stod o fånglodde på dom i typ 30sek. Hann bland annat tänka "hm, ska jag försöka springa förbi?" "ska jag säga som det är å få böter?" "ska jag låtsas som ingenting och säga att jag har betalat och göra en scen aka tjejen på bussen som väktarna tog osv?" och tillslut kom jag fram till det givna alternativet!! (HALLLÅÅÅ??) Vända och gå ner igen. Och hoppas på att dom inte följer efter.

Det gjorde dom inte.

Dock var jag ju tvungen att åka en station för långt då liksom. Åt fel håll. Så jag hamnade i Töyen, fick byta tbana och gå av vid jernbanetorget. Sen gick jag hem. I spöregn. Gjorde mig ABSOLUT INGENTING!! Hade Kent i öronen och slapp en böter på 900.

HAAA!!!

Älskar att kunna lura systemet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0