hoooow about....

yooou getting yourself aaa heell of a blowjob????? ?? ?

Ligger utslagen i soffan. Sejm place different dayyy baaa. Känner mig lite ängslig över livet osv.
Men det är ju standard numera!! IDAG har jag iallafall gjort något jag aldrig gjort förut. Köttfärsbiffar!! HA! Om mamma såg mig hade hon aldrig trott att det var jag. Och skrattat. Dom vart ju fan skitfula! Menmen, matsommat.

Imorgon är, ursäkta mig, ÄNTLIGEN, långledigheten över!! Jag som är ledig hela tiden har baaa tyckt att det varit pina när det varit stängt överallt och superrött osv. Inte kunnat göra ett DRITT. Imorgon bör barnehagsshitet vara avalible, jobben bör uppdateras OCH affärerna är öppna.

Vilket innebär att morgondagens uppdrag är följande:
* Ringa jobb
* Handla
* Söka jobb
* Maila JJ
* Laga mat
* Däcka


Sådärja.

Om vädret tillåter har jag även planerat in en promenix med hög musik. VILLUTÅRÖRAPÅMÄH.

Min mamma sa häromdagen att hon börjat träna. Känns inte bra alls faktiskt. Vill inte att mamma ska bli värsta fit oså kommer jag där på stranden o alla ba "WHUUUT är inte du morshan till den här poddingen?" och förväxlar mig å min mor.

Kan ju ske?? Iallafall om jag inte börjar ta tag i mitt yttre snat (hahahaha).

Förövrigt mådde jag piss idag när två av mina sambosar kom tillbaka ifrån Sverige med väskor fulla med godis å ost å mat osv. Felix mor kom hit helt oväntat i söndags med massa mat hon också. Så jag har blivit ännu mer sentimental. (Observera att jag inte bara saknar mat och ätbara ting utan även min familj.... elleeer?? ? ??)

Hur som haver så ska jag nog slagga nu. Imorgon är en ny dag. Säkerligen likadan som den här men still, NYDAGNYABEKYMMEEER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0