HOOO HO

Fin kväll ändå va. Har bådde Rille och Johan på besök här ikväll så dä ä najs. Har köpt fanta exotisk, choklad och toapapper som jag kan torka mig med när dom två förstnämnda faktorerna vill ut. NAJS HAAA?

Till något helt annat.

Fick ett sinnessjukt logginlägg på FB häromdagen som fick mig att gråta. Inte för att jag var ledsen. Inte för att jag var glad. Inte för att jag mådde dåligt, utan för att jag skrattade så sjukligt jävla mycket???? Trodde ente det var möjligt.

Såhär löd det:
Filip Westerlundhar gjort ett inlägg iJenny Pedersen
tisdag i närheten av Vasastaden, Stockholms Län
Tänk dig ett handikappat barn i en balja som säger "Hjälp mig, tvätta mig!".

Kort å gott.

Förklaring: Vi hade spanska med typ världens roligaste (egentligen inte) lärare. Det roliga var ju att hon inte alls var speciellt rolig utan en typiskt mellanmjölksvenne liksom. Ingen big deal. Vi var ju klassens coolingar (tyckte vi) och även klassens hatobjekt. Vi tyckte att vi sket i alla andra men egentligen var det nog dom som sket i oss hahahaha..... Älskade att vara vi på engelska skolan.

HUR SOM HAVER, det ovanstående har ingenting med saken att göra insåg jag precis(?). IAAALLAFALL!!!! Så skulle vi lära oss en nytt tempus(?) och hon tog "tvätta mig" som exempel. Vi förstår ju inte alls det här med att man skulle säga tvätta mig och undrar vafan hon menar, varpå hon säger detta, på göteborska.

Tänk dig, ett handikappat barn i en balja som säger hjälp mig.... tvätta mig!

Hahahahaahha kan vara ett av dom mest episka ögonblicken i mitt liv. Borde skriva ner det i en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0