hejåhå

Älskar att skriva hejåhååå. Fyller allt.

Que pasa??


Tänkte mest meddela att jag tror att 1) hjärnisen fick sig en chock igår pga för lite sömn dom senaste dagarna att den plötsligt gick på högvarv. och att 2) ihophörande med punkt 1, jag försov mig idag.

Är så sjukligt jävla trött hela tiden???? Sover iochförsig bara typ 4h per natt he he heh..... Kanske ska ta mig en slagg nu när det är helg ååå njuta. Kan nog faa-an bli. Sitter och nickar på jobbet HELA tiden och det är så himla pinsamt när nån ser det hahaha???

Igår sa en 2,5åring till mig liksom "duuu skall ikke såååvee nuuuuu, det är luust uteee å de e daaa".... he he he då hade jag väl slumrat till i några sek, samt nickat i flera minuter.......

Somnade tillochmed på tbanan hem igår??????

Åter till min försovning. Förstår inte hjärnans spratt med tid och sömn alltså. Vaknade 07:10, cptrött, stängde av alarmet och tänkte liksom ahhh nu ska jag bara sträcka på mig. Sen tänkte jag att ah jo nu har det gått 2min, dags att gå upp. Vad är klockan då??? JOOHO NI, 07:45, tjeeena!!!!

Det här kändes alltså verkligen som 2min. Minns att jag övervägde att inte ens kolla på mobilen igen "för att jag kollade den nyss jööö". DÄÄ ÄÄÄ BÖÖLL.

Nu ska jag fucka med dygnet bäst jag vill i helgen. Ska bli göddigt och sova ut imörrn, samtidigt som jag ska hånle åt arra som för en gångs skull börjar tidigt då hihiihiiii.

Nu - inta sängen med BB å lite körv tror jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0