hej

Har varit med om konstiga saker idag (som vanligt) men ändå liksom.

Bytte blöjor på kids (uschaa-aan) och lyckades bra tills jag till min fasa insåg att en unge hade skitit en liten bajsklutt. Paniken bröt ut och mitt i all röra tappade jag bajset på golvet. Hahahahahaha fan vad äcklig jag är.

Hoppas nån trampar i kvarlevorna efter spillet.

Och sen slickar på sin fot.


Sen när jag satt på tunnelbanan hem, kollade ut över en hållplats, möttes av eftermiddagssolen, så såg jag en heroinspruta på spåret. Jahopp. Då var den vackra vyn förstörd. Så sjukt att sånt faktiskt händer här???? Ser liksom en riktigt slut dode skjuta heroin bakom affärN. Ställer mig då frågan - säger det det mesta om Oslo elleeeer är det här det händer? Metropolen Oslo?

Dagens änsålänge sista lagg hände när jag gick för att handla på Arras kort. Som hade pengar. Trodde jag.. . ... .. Plockade på mig varor som kanske var lite onödiga tillochmed och var skitnöjd. Tills medges ej. Vill döda Arras bank.
Nu ska jag typ däcka eller något??? Skitdött här hemma. Folk är i Sverige och annat folk jobbar, förutom Felix som ligger åå snarkar i sängen. Såatteeee, KUL.

PS tyckte ändå det roligaste var att jag faktiskt tappade BAJS på golvet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0