HAAA!!!

Life's sweet again.

En halvtimme efter mitt förra inlägg skriver min bror till mig. "Du har fått brev från BK, mamma sa att du ska få pengar ifrån dom". EHHH WHOOOT???

Jaha, tänker jag. Det är väl skitsumman jag får till sommarn.

NAAAE, DÄÄÄRÄÄÄFANENTE!!!


God bless semesterersättning i rättans tid! På onsdag cashar jag in närmare 6k(!!?!?) på INGENTING. Jag som levt i ovishet en tid är helt plötsligt ganska vis (?) och har dessutom råd med både hyran och lite därtill. ÄLSKAR cashishöverraskningar? Bästaste.

Så fuck off äckliga whitetrashekonomiproblemswhore som hängt på min blogg tidigare idag. Nu är det baaa fuck bitches get money mina vänner. Ska fira med en minisväng på stan tror jag minsann. 

Förövrigt gick mina intervjuer superb. Framför allt den sista som jag håller stenhårt på. Folk som känner mig vet att jag sällan tycker folk är trevliga, men när en tjej som intervjuar mig säger att JAG(!!!!!! !!!! !!!) är positiv och glad, och att hon blir glad över att titta på MIG(!?!?!?!?) är det svårt att inte tycka om henne??? 

Sinnes.

Pratade även med mammi i ca 2-3h.... Kändes nästan som jag var hemma i soffan. Förutom när hon åt en muffins, och jag inte kunde smaka. Annars hade det inte hänt mycket hemma. Min bror hade fått straff på hans sjuka skola (ies<3) som innebar att han skulle lära sig göra armhävningar PÅ FINGRARNA???? 

Nej han går inte på Stjärnsberg. Skulle kunna trot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0