eyo

Sitter hääär, mättsomenplätt, och mår. Har tryckt i mig pasta carbonara såhär på natten. . . .. Dygnsrytmerna är inte det enda som är fuckat. Borde kanske önska mig en mat&sovklocka så jag vet vad som gäller för den vanlige svensken liksom. Håller ju inte oooo somna runt 4-5-6 och vakna vid 14-15, käka frukost vid 17 (dvs lax), lite mellis bestående av en macka å lite choklad, och sen middag på natten.

Här lever vi inte sunt, mina vänner.

Hur som haver har jag idag varit YTTERST produktiv. Mår så bra då. Känns liksom som att jag FÅR sitta här då??? Har alltså masat mig iväg till skatteverket, haft 100 nummer före i kön och väntat EN OCH EN HALVTIMME(!!!) fått mig en promme hem, TVÄTTAT AAAALLA underkläder(!!!), lagat mat och sökt maaassa jobb jag är sugen på.

Nu ska jag bara hålla lilltummarna för att någon härlig baws ser mig och vill ha mig. Jag är ju grym ändå liksom.

Imorgon är planerna oklara. Ska styra upp lite jobb inför veckan är tanken, ta mig en promme om det är fint väder. Sen på kvällen trillar älskade Rille in igen!! Alltid kul med besök. Dååååå vet vi att det blir partey i helgen iallafall.

Har förövrigt börjat missbruka brun utan sol för att försöka se mänsklig ut nu i mitten av April. Missbruk är aldrig bra. Speciellt inte av BUS. En gång i sjuan när vi skulle till simhallen fick jag panik och smorde in mig med "DOVE SUMMERGLOW" (som alla hade) var 5e minut dagen innan. Trodde man skulle se resultat direkt. Tji fick jag när jag vaknade morgonen därpå lika orange som en pumpa vid halloween. 

Och tji fick alla som simmade bakom mig i simhallen i ett hav av oljigtorangetvatten. Måste varit härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0