ammmeehh hallå


Shena halloj. Så shleten som jag ser ut på bilden har jag inte varit på länge månne. Åherre. Vankades en sjuhelvetes måltid á familjen Pedersen igår med kyckling å vitlöksostbajsfyllning med hazzelbackisar osv, och kladdkaka med marabou i å hallon till efterrätt.....

Vad har det med att se sliten ut undrar ni då??? ? ? JOOHONI, efter jag tryckt i mig detta och två zider åkte jag till yassmans jobbpardey och crasha där. Fick mig lite gratis vejn och gratis öl (alla vet att gratis ALLTID är bäzt) osv. Vart lite rund om fötterna framåt småtimmarna vilket resulterade i dans till 90tals musik, krossa glas, fråga folk på bussen om dom hade hårsh osv....

Däckade hos Yassman för första gången sen typ 7an???? och sov så sjukligt gödd. Det första vi gjorde när vi kom hem var att lägga oss i det ack så tomma vardagsrummet. Rakt på golvet baaa. Och filosofera. Golv är fan najs.

Sen käka vi pakimat till frulle och jaaa-a. Nu mår man. Min mage är inte van vid "stark" mat efter intag av alkohol.... Speciellt inte vin... Åhåhåå var ju så gott med pakiii men när magen inte är van vid alls mucho alkohol längre och främst mat likt en bebis, typ, falukorv och makaroner, kan dä bli lite kaoz.

Speciellt om man trycker i sig massa jävla kladdkaka sen.

??!?!?!?
WHY

Åh yasse har en så feeet bild på mig när jag DJar igår. Måstehan. Den riktiga DJn sa baaa "ehhh hallååå, stå kvar, du är fett tuuuung!!". Truestory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0