ammeeeee halloj

Hejhejhejhalloj.

Suuugig dag som jag inte kommer minnas på agendan (que??). Sov till 2, vaknade av att Arra försovit sig och var genomförkyld (fatta åå KUNNA försova sig till klockan 2? killen har lyyyxxx) så han har varit hemma åå varit sjuk hemma idag. 

Har därefter inte gjort ett dritt. Satt uppe i någon timme, sökte mer jobb, känns som att jag hamnat i ett riktigt jobbflow kan jag lova. Ska bara försöka smitta av mig på mina medmänniskor här hemma. Mailade iväg ett viktigt mail (jag är ms important nowadays) och tjosan så var jobb kirrat på barnehage ons-fre, på samma plejs som förra veckan!

Jag kanske inte drar in storkovan på barnehage men det är ganska slappt ååå få betalt för att sitta och rita luftballonger hela dagarna..... Speciellt när jag är van vid att få en myycket lägre lön på BK lixom, så man skall icke klaga. 

Enda som suger är ju att jag är cpmorgontrött!! ! !! ! ! Måste bli en kaffedrickare?
Annars så softar jag. Efter jag sökt massa jobb idag så gick jag in i sovrummet och däckade fram till 6...... Något säger mig att jag kommer ha svårt att slagga tonajt.

Vetefan vad jag ens vill med detta hallååå?? Så jag avrundar här. Gossip Girl up next och sen blirää erra&mackan, softination unknown!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0