american paj

Åhhhhh ikväll har jag varit på BIO!! Första gången på sjukligt länge och första gången i detta land. Försökte omedvetet lära mig det norska språket via undertexten till filmen..... Gick sådär. 

HURSOMHAVER så va filmen excellente!! I sann American Pie anda var den. Med alla gamla skådizar. Satt o myste tills killen bakom gör värsta ljudeffekterna till typ allt???? Norrmän har förövrigt sjukt konstig humor. När jag skrattade till vissa grejer i filmen vare liksom tyst, men sen när nån i filmen drog ett torrt skämt jaaaa då skrattar man???? ? ?? ?

Är det bara jag som glömt att svenskar också gör detta eller är det faktiskt så att norskar är ja, lite efterblivna?

Ska ta mig en funderare på det under min kvällsdusch senare. (FårdetattlåtasomjagduscharvarjedagfastjagintegördetHA HA HA HA HA)


hejhejförsökersesötut

när jag egentligen ser lite mer ut såhär....
vad tycker ni om att jag bytt outfit förresten???? har bara levt i arras rosa tröja i ca 1-2 veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0