alltid lys

NAMEN HALLÅÅÅ!!!!

Idag mina vänner har jag gjort mycket jag inte trodde jag skulle göra. Däribland trotsat regnet och gått typ världens längsta promme, ringt barnehage o fixat jobb till mig själv onsdag+torsdag. Gått till Ikea och typ dött.

FYYYYFABIAN.

Min kropp är så döööööd. Fatta att jag gått runt ett helt område med min vapendragare Virre i SPÖREGN för att hitta dagiset, hittar det efter att ha sett typ fem andra dagis (lindeberg måste fortplanta sig sketa mycket så många dagis som dom hade där!!) och beslutar oss för att dra en sväng till Ikea. VI GICK DIT. 

Vi visste ju inte hur långt det var från Tbanan till Ikea men..... det var en bit.... Ni vet filmer om äventyrare som trotsar vädret för att nå sitt mål? SÅ var det!! Kände mig så jävla awesome och STARK som orkade OCH trotsade både väder, vind och skoskav. 

5 VÄRDA SAKER IDAG:

* Se Ikea torna(?) upp framför mina ögon. Vacker vy efter lång promme.
* Gå runt bland svenskmat och bli GLAD
* Dricka varm choklad med iskalla händer
* Komma hem å sättapåsäh torra o varma kläder
* Glutta GG.

Känner mig faktiskt lite som ett dagisbarn som varit ute och lekt i sandlådan förlänge. Grisig, smutsig, kall, som får komma in på mellis o dricka varmoboy och byta till rena och onerkissade kläder.


Hittade massa a4 papper i en tunnel med gobbar på. Tyckte dom var söta åå eftersom jag är instagramgirl nu så var jag ju tvungen att fota. #COOLCHEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0