alla mina tankar kretsar omkring dyra sakeeeeer

Sitter här på min vanliga plats i sååffan och diggar kents nya låt ALLDELES för mycket enligt min annars ganska vänliga vän Felix. Gryyyyym låt. Hört att kent ska spela på OPERATAKET här i Oslo i sommar så det fåååår manjubaentemissa?!??!

Annars så äre biotajm ikväll. OCH tacotajm.

Älskar tajm:er??


Arra fyndade köttfärs igår (vissa fyndar kläder på rea, andra tar mat istället... livingthedream..) ett pakke för 10:- á 400g, hejåhå så hade vi fem pakke i frysen. Typ sånt som glädjer mig här nu för tiden. Glömt hur man shoppar. Njuter av att gå och handla mat. 

SKA FAKKIN SE NYA AMERICAN PIE IKVÄLL!!!!!!

AWeeSOOOME om du frågar mig. 

Och 2) Jag har fortfarande Gossip Girl kvar att njuta av. MOOOHA HA HA.

Ska alldeles strax stjäla Arras plånka och gå åå njuthandla på Kiwi tror jag. Vet ej vad jag ville med detta inlägg?? Typ hävda mig? Jag är viktig.

PS tappade precis ett födelsemärke. HAHA??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0