ajuste

Har ju klippt mig!!!!

Var det jag ville förmedla med bilden jö. Vet ni hur mycket jag var tvungen att kapa pga slitage elle? ?? ?? ??? 10 centimeter!!! EN DECIMETER!!!!

!!!! !! !!

SINNESSJUKT.

Så nu är jag "korthårig" :((((. Förlorat en bit av mig själv osv.


För att försöka se lite vettig ut så sitter jag nu med hårfärg i huvve också. Överger mitt mahognyröda nu och ska försöka få te en chokladbrun mysig färg. Får la se vasomhänner.


Kuriosa: Ligger två asfeta (normalstora) sportlunch bredvid mig som jag fick av min bror. Har ente ens rört dom???

Kuriosa no2: Valborg imorgon. Klär man upp sig till sånt? Vad gör man? Ska man intaga massvis med alkohol? Eller? Vet ej vad som händer. *jaenorsknuoinorgefirarmanbaa17majOK?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0