ahhh men TJENA

Satt här i soffan som vanligt, söndagkväll. Hmmm är lite hungrig tänkte jag. Jomen jag lär ju ha iallafall 50pix på kortet så jag kan gåå till det enda öppna här i Oslo en söndag (typ) dvs snordyra 711. 

Loggar in lite fint på banken (LIKE A BAAAVS) och möts av förödande siffror....

-6,75:-

HOW THA HEEELL?????

MAJNUS??


Har aldrig någonsin tidigare haft minus på kortet?? Trodde inte min bank hanterade sånt. Jahopp tänker jag nu. Det enda jag har här hemma är, (som vanligt) potatis och pasta.... Kanske knäckebröd. 

Skrev till mamma och pappa, ni vet när man ber om något fast man inte ber? I totally did. "Hehe oj visste inte att vi kunde ha minus på kontot på vår bank????? Aldrig haft det förut, men men..."... Inväntar svar...

ÄLSKAR förövrigt det här med att gå in i överlevnadsinstinkt så fort man känner sig lite drabbad? Minns när jag och Filip råkade låsa in oss i en del av deras lägenhet när vi var små och vår första instinkt för att överleva var ju såklart att äta. Som tur var hade hans syrra lämnat kvar lite donken mat sen tidigare som vi åt upp. 

HAHAHA??? WHO DOES THAT ANYWAAY

Ligger ungefär i samma stadie nu. Bara för att jag vet att jag inte kan köpa något är jag så JÄÄÄÄVLAAAA hungrig. = gå igenom skåpen ååå kylen hundra gånger och ta det som finns o baa hoppas på att överleva. Jag kommer ju inte dö, det vet jag ju, men varför faa-aa-a-an känns det som det då??????


typ jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0