true blogganda!

SAY CHEEESE (heheheh)

Som den truebloggah jag nu är så tar jag också kort på allt jag äter. Just nu (eller ah, för 5min sen) äter (läs:åt) jag en knäcke med ost. Sjukt underskattat.  Sitter och pratar om livet med min vän punani-Hassan. Om att livet har olika faser som alla går igenom och att allt är så förutsägbart. Gör mig lite ledsen nästan. Därför borde man göra något sjukt. Typ bli rockstjärna. Eller volontär i Afrika. Måste sluta tänka på livets stora frågor. Imorgon ska jag nog bannemig baka en kladdkaka. Varför vara ledsen över livet när vi har choklad?

På tal om knäcke. Kommer ihåg när jag gick på högstadiet någongång och den stora diskussionen varje lunch var vilken sida man bredde på. Jag har lärt mig att bre på den sidan med minst gropar (motsatta sidan på bilden heh för att vara jobbig!!) men fick så jädrans mycket mothugg i skolan (typ mobbad) att jag fick börja bre på andra sidan.... Nu bryr jag mig inte så mycket. Brer på den sidan jag vill. Så den inte går av. Ibland är ju mackorna böjda. Är man vuxen då, när man slutat bry sig?? Nu vet ni om mina smörvanor, kände att det var något jag behövde dela med mig av!! 

BRE PÅ BA
KLEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0