Speciella relationer? OHYES

Nu ska jag berätta för er, mina undersåtar, hur konstiga relationerna till varandra är i min såkallade umgängeskrets. Jag och min käre snippvän Yasmin har diskuterat detta många gånger och tycker fortfarande att det är typ, normalt.

Iallafall. Jag och Arvid. Yasse och Arvids rumpa. Jenny+Yasse=good old friends brap. Felix har första tjing på mig när Arvid dör. Yasse är bästa bror till Felix, Axel och Arvid. Jag med. Samtidigt som Axel vill ligga med mig är han tillsammans med Lotta (good old friend too) som gillar att strula med Yasse och Malin.

Hur som haver. Det konstigaste(??) är att Y kan kommentera bilder på Arvid om hur sexy han är (trust me he's not) eller hur bastant hans röv är, och det är totaly normalt. Helt 100% normalt. Punkt och slut.


Det är svårt att se då min vän är maskerad, men hon är en puma. Ni vet skitsnacket om att kungen hade massa små flickor runt sig? Han hade inte. Han HAR. Här våldtar en maskerad pakistanie självaste kungen på en diskbänk. Lyckades fånga detta på bild, tror ni man får en tusing från Aftonbladet om jag skickar in denna?

Kommentarer
Postat av: Yasse

Hahahaha love the gang <3 VI ÄGER!!!

2011-09-05 @ 19:30:39
URL: http://alibabascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0