ojdå

Råkade visst glömma mitt barn i någon vecka. Nu är jag här igen. Mest för att jag är uttråkad. VÄLDIGT uttråkad. Min sämre hälft har bosatt sig i Filips källare sedan igårkväll (utan täckning) och verkar vara kvar där än idag, Lotta går i skolan, Yasse jobbar och dääär var det slut på vänner i närheten. En annan är i Dubai. Känns jobbigt.

ÄR SÅ UTTRÅKAD. Känner mig full med insperation men den vill liksom inte ut någonstans. Allt känns så tråkigt. Borde göra en checklista med saker jag BORDE ta tag i. Den listan är varken rolig eller kort. Fybövelen känner jag. Mycket känslor här. Vill ligga i Arras säng med chai och se på en dålig film och äta choklad.
Jag just nu. Sökte på "saker att göra när man har tråkigt" (yes i did) och någon tipsade om denna sida. Fan vad dåligt tips. Var väl kul i typ 30sek, nu har jag ju pisstråkigt igen!!!! FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0