MAHHHognY

Idag ska det ske. Mitt hår ska få smaka på annat. Mörk mahognybrun heter TONINGEN (jag är en fegis) och från och med klockan 8 (cirka) kommer jag vara redhead. Så om ni ser mig på stan ikväll/imorgon/aldrig mera i mössa+luva vet ni varför. Måste våga chansa lite vaaaa!!
Ahepp. Om man skulle ta o färga brynen också då. Sen blir det sims i 2h. Efter färgningen ska jag ta min hoj och cykla till stan tror jag minsann. En öl såhär på lillördan är ju inte fyskam!

Sökte på "Beer Ginger" för att hitta en rolig bild och hitta den här. Verkar som att det blivit så poppis att vara ginger att företag beslöt sig för att göra specialgjorda öl till dom. Snällt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0