wishönskningslista

Orkar inte göra en så flashig som förra gången, då den har utökats lite, så here we go:
  • En grön halsduk ifrån Monki för typ 200 riksdaler.... Vill.verkligen.ha. Tror den finns på hemsidan endast så köp där kompisar. Neela heter den.
  • Acnelookies. Vet inte riktigt varför. Vill typ bara vara trendig. Använder aldrig klackar så why would I now?
  • Flamingon från roligaprylar.se.. Min älskade vän Filip Fyhr nämnde att dom fanns på Blomstertorget där han och hans mor jobbar, så.... DÄR, kompisar!!!
  • Fortfarande att Arvid fixar nya the sims till mig när det kommer ut den 20e.
  • En resa. Såklart. Med på allas listor. London i vår är jag sugen på. Sen vill jag jobba mig fram till en jorden-runt resa.
  • Håroljor från eleven.se, finns ett travelkit för 195:-.. Mitt hår är ju sååå sliteeeet. Bra!
  • Cash och presentkort (surpriseeee!)
  • Spotify premium...
  • Raybans....
  • Renuka tights från Wesc, svarta med vita myror, fullkomligt slut överallt. Gråter lite.
  • Typ hankypanky trosor. Sjukt sköna.
  • En get i Kroatien. (jag skojar bara)
Sen vill jag ha typ en god middag.... och en chokladtårta. Chokladpudding och kladdkaka. Och tre apor. Nån god parfym (måste spana på någon). Sen roliga saker. Saker jag inte tänkt på typ. Som jag vet inte, fan, NÅGOT! Det viktigaste av allt är att det är fint inslaget. Vet inte varför men jag har ett thing för fina inslagspapper och fina paket. Blir typ lycklig då. Så fina paket. Tack o hej innehållet är inte lika viktigt.
Abaskoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0