upp som en tupp

FALLER NER SOM ETT REEGN DU DOFTAR LIKA GOTT SOM EN BLOMMANDE ÄNG vill ha diiiig wooohoo


Minns ni den elleee? Dänga ifrån 2006 eller liknande. Hur som haver så var jag så oerhört seg igår och satt i min sovtshirt som jag förövrigt haft sen jag var typ 8, hela dagen. Sen tvinga Filip mig att komma igång lite så jag satte mig på bussen in till stan och vi slutade såklart på Ågatan med Yassan också. Drack några öl, pratade om Oslo och en kebab. 

När jag kom hem sen mådde jag dock så stört illa, tror inte den där kebaben behövdes egentligen.... Iallafall så höll jag precis på att somna när Filip smsade och skrev massa sjuka saker, skulle precis svara när Arra ringer (då är klockan typ 3 alltså) och frågar om jag sover.... "jaa-a lite halvt, jag skrev ju vid 2 att jag låg i sängen o skulle sova...." Men det var nice iallafall. Så jag fick mig ett 10 minuters samtal med my love och han skulle ringa på måndag igen. Suger att internet inte funkar för dom där än. 

Sovit i perioder hela natten då folk (är evigt populär) smsat etc hela natten vid olika tidpunkter. Främst Arvid. Men nu känner jag mig lite mer uppåt (där av rubriken) för han skrev att han saknade mig och Filip.... = ömsesidigt = jag är inte lika töntig som saknar honom efter en dag!!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning. Städa rummet. Släkten kommer om 1½timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0