trodde aldrig jag skulle säga/skriva detta men....

Tar emot lite att skriva detta..... Men... Jag saknar att plugga lite!!! :( Saknar att lägga ner energi och tid (inte för mycket dock) på ett arbete (helst skriftligt) och försöka prestera, och sen få ett bra resultat. Jag älskar att skriva. Så, när my love i landet på andra sidan bad mig hjälpa honom med hans personliga brev sa jag "okeej råå..".

Sen har jag baaa suttit och pysslat med det. Ganska svårt att skriva från någon annan dock. Men jag lämnade lite luckor med egenskaper och sånt jag tyckte han kunde skriva själv. Nu känner jag mig lite rastlös. Tror jag börjar bli lite psyko om jag saknar att plugga.... Men i måttliga mängder och om det är roligt så, JAA. 

Och så fick jag ju faktiskt känna mig lite behövd också. Har varit lite deppig och känt mig bortglömd i några dagar. Men nu är allt som vanligt. Klart han behöver mig, jag är ju hans hjärna!! Nu ska jag försöka se på Terranova och HIMYM. Puss på allt.


Typ jag och Arra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0