stjärnfall

Började kolla lite smått på någon romantisk komedi på tv med min mor. Men proppade i mig för mycket godis så hamnade typ i matkoma. Gick upp, satte mig vid datorn. Kom då på att det var ju nu alla dessa stjärnfall skulle vara. Masade mig ut på balkongen med mamma i släptåg. Och visstfan såg vi stjärnfall. Säkert 5-6stycken. Så stod vi ju där i säkert 20min också, men ändå! Försökte hitta någon cool bild som beskriver hur det ser ut, men det enda jag hitta var "stjärnfall tattoo" osv. Inte riktigt det jag såg.

Hur som helst mår jag lite bättre nu. Har bara sån jävla huvudvärk så det blir fasen i mig sängen snart. Sjukt skönt. Längtar tills jag fyller år så jag får mysa med Arrat. Puss på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0