sockervadd

Är vad jag luktar nu. Vill, som sagt tidigare, typ ligga med mig själv. Eller lukta på mig själv. Så härligt äre. Månne. 

Har jobbat några fjuttimmar idag. Vi hade fullrulle och det fanns tillslut inga sittplatser = good day för BK. Och jobbigt för mig. När vi trodde att allt var över kom en bussjävel fullastad(?? full-lastad??) med hungriga peeps. Skönt. Cyklade till maxi och köpte 1,5kg godis till Arris och Rille, vilket leder mig till nästa punkt.

Måste röra på mig nu då jag ska in till stan för att fika lite (minns inte sist jag fika typ?) och överlämna lite things till Issa som Arvid och Rickard ska ha.... Gillar langningen. Lite chillaxing på söndakvällaa!! 

Har dessutom inte träffat Filip på hela helgen bör tilläggas, minns inte sist det hände??? WTF man, igår dissa han bärtz liksom????? SJUKA JÄVEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0