sämsta dagen någonsin? kanske

Idag har jag haft, kanske, den sämsta dagen på länge. Vaknade hos Arra efter en chillax kväll hos Filip igår. Kände redan imorse att ajajaj den här dagen kommer bli dålig. Har varit nere hela dagen och när Arvid börjar vika ihop sina kläder och solla bland vad som ska med till Norge eller inte blir det lite jobbigt...

Kändes verkligen som vi låg i skilsmässa och försökte komma underfund med vem som skulle ha vad. "Men Arvid vill du ha med den här tröjan...? Annars tar jag den.." osv. Känns så konstigt att det är på riktigt och att han typ lämnar sitt rum med allt. Och jag med. Vad ska jag göra i hans rum utan honom? (och den bärbara datorn???). Så idag har vi packat ihop våra liv litegrann. Är ledsen nu. Sen kom mamma och hämta mig och droppa av en resväska till Arra som han ska låna. Han kommer ju hem på tisdag igen för att fira mig!

DESSUTOM så skjutsade hon oss till berga så vi kunde köpa godis. I varsinn påse. Som vi kommer att äta på varsitt håll. Ensamma. Om skilsmässor är såhär så är dom verkligen vidriga. Som plåster på såret ska jag äta oxfilé snart. Och allt mitt godis då. Sen ska jag väl se på någon dålig film och gråta lite. Imorgon är det jobb också. Vill bara ha tisdag så jag kan njuta av att ha Arvid hos mig, nååågra dagar till. Sen ska jag gråta mer när han åker fo realz. Jävla känslobög jag har blivit asså. Trodde inte det skulle bli såhär jobbigt.
Typ jag. Ska värva mitt gråtande med att äta. Och bli fetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0