sånt här som gör en wiktigt förbannad!!!

Har jobbat en väldigt lång dag vilket merför att jag kanske inte är på topp, MEN, jag var det tidigare idag tills detta inträffade.

Har följande situation; en familj med mamma pappa och tre söner mellan 5-13 år. Typ. Två av dom vill ha barnmenyer och jag ger dom varsinn leksak - en svampbobkamera som man kollar in i och kan se olika bilder, varpå den ena säger "finns det inga andra?" efter dom kollat in vårat typ "provex".. Jag svarar då, lite skojsigt, "vi har bara rosa diadem, men det kanske ni inte vill ha hehh?" Näää svarar dom och sen frågar dom sin mamma vad det är. VARPÅ HON dampar loss, inte på mig så, men indirekt mot mig.

Det lät ungefär såhär "könsdiskriminerande!! spelar ingen roll om man vill ha ett diadem eller inte o blablallaa rosa eller blått det är så jävla hemskt fyfan bara anta sådär, visst om dom frågar lblablalal" och jag HÖR alltså detta eftersom hon inprincip skriker detta. Jag serverar dom maten och så äter dom.

Efter dom ätit kommer pojkarna tillbaka, har öppnat leksakerna och pekar på en bild som följde med i förpackningen och säger "varför kan inte vi få sånna???" (diademen) jag sa "det är väl klart ni kan...?" DÅ säger den äldsta: ÄR DET FÖR ATT VI ÄR KILLAR???? asså SERIÖST FÖR FAN?!?!?!? VAD ÄR DET FÖR JÄVLA MORSA SOM TRYCKER I DOM SÅNT????

Vart så jävla frustrerad. Jag må vara mycket, men jag är fan i mig inte könsdiskriminerande!!!! Jag känner massor bögar (cool) och känner många barn som velat ha nagellack/kronor osv?!?! Vart så jävla förbannad. Att dom dessutom ÖPPNAT leksakerna fast dom redan sett vad det var för något på testsaken gör mig ännu argare. Gav dom varsitt diadem och höll käften. Egentligen ville jag bara skrika åt deras idiotmamma. Dum i huvudet.

Jag tycker också det är sjukt här i världen med tjej/killsaker men vafan, jag har gett diadem till killar tidigare och fått konstiga reaktioner, inte som att jag tänkte vägra ge dom det om det är diadem dom vill ha???? FRUSTRERANDE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0