osoooft

HATAR att få sova för lite och bli väckt av alarmet mitt i en dröm. Igår drömde jag att jag flög ifrån linköping till linköping (japp) och att jag fick björn gustafsson som förmyndare, rätt soft faktiskt. Inatt/imorse var det däremot allt ifrån att Arra jobba på BK till att vi var på idrottslektion till att träffa kenza o hennes hund TILL att jag och typ yassan hade skrivit en låt som inte slog igenom för typ 5år sen, och en låt till typ en tysk grupp som självklart var kända världen över, så träffa vi dom och hade jättekul...

Whatsup med mig och drömmar om kändisar/vara känd? Tror jag något eller???? Shit asså. Must cool down man!! Workie workie i endast 3h nu, hoppas på att få jobba över åtminstone en liten fjuttimme. solong.


Såg ni inte mig i killbill??? pussywagon fo suure!!

Kommentarer
Postat av: yasse

2011-10-21 @ 12:56:10
URL: http://al
Postat av: yasse

gillar min kommentar ovanför.........MEN skulle iaf stå, vi gjorde ju en hitlåt typ i åttan....hehe om du minns :P vi rappa den XDDDDD

2011-10-21 @ 12:56:46
URL: http://alibabascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0