o här sitter jaaa o glor


(Såhär ska jag spendera det närmaste månaderna. Ensam med min lisebergsanka som Arvid vann åt mig. Den är lagom stor så man kan spoona den..... HUR SORGLIGT???!?!??!)

Inget skype här inte.
Bara lite småsms bort till Oslo och fick till svar att sängen var jätteoskön och att det var "sådär azz". Känner jag min BF rätt så borde han springa hem snart haha. Hör honom typ tänka "VAFAAN gör jag här... åhåhh så hård o oskön säng... åh min dator... sc2.. spoona med jenny... åhh" Kanske inte det sista men, allt annat! Kommer bli hårt för honom att ligga i en oskön säng, utan sin prodator, utan protv, utan projenny o bara leva spartanskt. Men om han fixar det är han kung!! (Arra är en ytterst bekväm person nämligen)

Jag ska iallafall sova. Är trött och imorgon vankas det jobb, 16-20 dock. SEEEN(!!!) är jag ledig en hel vecka typ. Fan vad sköööönt. Ska måla naglarna då. Det saknar jag typ mest med att vara arbetslös. Kunna ha nagellack när man vill, och långa naglar. Wiho.

Godnatt mina små getter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0