myspys

Fortsätter mysa.... Sitter och tänker på lite småresor. Ska våldgästa pojkarna i Oslo under lönehelgen i November om det blir som vi tänkt oss, ska bli så jäla niiice! Har bara varit i Oslo när jag var typ 3 ju. Sen har jag planerat in en Londonresa i vår. Vill.verkligen.åka.dit.ijääään!!

Gå igenom Hyde Park när det börjar bli vår.... Och kolla på alla skitfula ekorrar. Jag och Arris "har ju 5(!?!?!?!!) år i vår" (tycker det låter så töntigt att säga/skriva så!) så tycker faktiskt att vi skulle kunna unna oss en liten weekend dit. Kostar typ bara 3 tussss just då.... Ska tjata lite på Arra, barre o börja jobba! Synd att det inte bara är resan dit som kostar, utan att det är så jävla mycket man vill ha där också..... 

Tror det här är lite av min terapi. Sätta upp små mål.... Suttit och kollat i kalendern här på datorn och haft mig. Imorgon borde jag bannemig köpa en riktig kalender (som för det mesta kommer vara tom men!)

Förra året i London. Vi åkte i november = julpynt längst hela oxfordstreet!

Och rymdtema(?) på carnaby street.

Ankomsten till hotellet vart lite knulig. Vi hittade inte och tunnelbanan hade slutat gå = Arvid kommer på den briljanta idén att ta CYKELTAXI. Note to myself - gå inte på arras dumma idéer. Tog max 5min att gå. 10min att åka cykeltaxi....

Arris på vårat mysiga hotellrum innan hemgång. 3minuter från oxfordstreet jojatackaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0