mina hombres

(Riktigt bra gjort, fått med Arra på en bild ba sådär! Det kallar jag photoshopskills?!?!)

Sitter och myser framför min dator och kollar på bilder och sjuka videor. Har känt dessa två pojkar i mindre än 3 månader och vi har redan nu gjort sjuka saker tillsammans. Är det inte sjukt att man ibland träffar folk man baaa klickar med??? Vi kan sitta i Filips källare och lukta svett tillsammans (läs Filip kan lukta svett med oss) och äckla ner oss..... Och dricka en himla massa bärs.

Eller pimpla vin med boxpia. Eller ha sjuka diskussioner angående lite vad som helst. Vi gör sjuka saker bara. Vad jag ville säga med det här inlägget är bara att det känns lite sorgligt att mr R och mr A åkt ifrån oss nu. Vi klarar ju oss, men det är ju inte samma sak!!!! Vem fan ska spela fifa med filip liksom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0