min(a) bday(s)!!!

Hockey i tisdags som var seg (men kul ändå skall tilläggas!) en missad fotbollsmatch (förutom 10sek i slutet) och uteblivna avsnittstittar. I tisdags åkte vi bara hem efter matchen och chilla. Vaknade i onsdags på min FÖDELSEDAAAG utan skönsång, frukost på sängen eller presenter :(:(. Vart lite ledsen men insåg att det är Arvid jag har med att göra, så att han ens låg bredvid mig tyckte jag var lite som en gåva....

Införde "fågel fisk eller mittimellan" för att leta efter min present (sög) och tillslut fick jag den. En parfym. Inte vilken som helst, utan en felköpt!! TADAAAA. Filip sa att den lukta lite tant. Men alltså, jag bryr mig inte så mycket. Jag älskar Arvid för att han är sådär. Konstig. Visst det kanske hade varit roligt med den tänkta parfymen, men nu blev det inte sååååå!!! Jag älskar honom för att han gör sådär, han är bara uppe i det blå hela tiden. Och ibland får jag ta ner honom lite.

Åt på stan, fick vänta på maten jäääättelänge, fick betala för 4 personer, få tillbaka för lite pengar osvosv. Åkte hem till mig, åt lite kladdkaka, åt lite pizza, öppnade lite presenter. Håroljor (<3) bodylotion, ett par pjux, presentkort och paraflis. På söndag kommer släktaaa. Drog ut på krogen. Blev visst full. Fick en flamingo(!!!!!!!! <3) som jag fick släpa runt med på krogen, tog svarttaxi hem för 95:- o somnade gött i Arras säng.

(Mer verklighetstrogenbild kommer....)

Igår var vi mest och chillade hos Filip. Hämtade saker hos Rille som Arra skulle ha med sig. Åkte till Filip. Kollade på när pojkarna spelade tvspel. Gick till Ica och storhandlade (typ första gången arvid betalar massor!! är så stolt!!! typ!!) och gick hem och hetsåt hos Filip igen. Sen hem till Arris, glutta avsnitten, packa ner allting och sova 4h. Göttiga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0