MAT

Vaknade väl för cirkus 2 timmar sen. Hörde att det blåste storm ute så min ork att gå utanför dörren låg väl på cirka 0. Ångrade mig när jag insåg att jag var hungrig. Väntar på att Lotta ska komma och hämta upp mig så ska jag tvinga henne att köra mig till något krubbställe. 

Jobbar ju som bekant på BK... och Tendergrillen med sourcream dipp är jävligt god. Men samtidigt vill jag ju inte åka dit när jag är ledig????? I-landsproblem. Max kan va jävligt gött. Saknar ändå min dipp.. MCD är göttit, men pommesen brukar vara förjävla salta där. Och den enda dippen som typ är god är cheddar cheese och den smakar egentligen fitta. 

Såhär rör det sig i min hjärna just nu. Jag äter tamigfan vad som helst. KOM O HÄMTA MÄJ RÅÅ!!!

Ikväll kan det vankas Whitney Port release på BikBok. Får se om jag är sugen eller inte. Tyckte inte att något plagg var speciellt "WoOOoOW!!!" ni vet. Men vi höres.
Om Peter jobbade på BK hade jag jobbat jämt. Och ätit. Så jävla fett.
Lyssna på världens bästa BK sång här. (tror inte det finns fler men ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0