lite planer

Bara över någon dag har jag plötsligt fått mer motivation. Har tänkt så mycket och styrt och ställt med mycket (inte alls egentligen) och hittat skola åt Filip osv. (Låter som jag pratar om min son, men typ!!) Har även hittat en väldigt central 3a i Oslo för inte en ashög peng. Ganska liten men vafan!! Balkong och nyare kök och toa, möblerad, ja, det mesta man behöver. Tvättmaskin, diskmaskin. Wiii.

Just nu är det tänkt att jag, Yassan och Filip drar i typ januari. Är så jävla taggad???? Vill härifrån och bara kunna göra vad jag vill och omge mig med folk som gör mig glad. Vi ska alltså trycka ihop oss fem pers i en trea om det går som planerat. Lite som bigbrother. Men det kommer bli fint. Blir det inte denna trea så blir det någon annan! 

En visit är planerad efter löning i november också, för jobbletande osv. Arvid är hemma om ca 3½ vecka för tandläkarbesök så det känns faktiskt bra. Längtar efter mina män i landet på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0