jorden wunt

På tal om jorden runt resa så tänkte jag berätta för er vilka ställen jag vill besöka. Bara för att jag vet att alla vill veta det. Först typ Europa, dvs London, Italien (Rom och Venedig), Paris, Amsterdam, Kroatien, Prag... Typ det. Sen typ Hong Kong, Thailand (Bangkok+Krabi), Australien (typ alllllt!!) och USA. Där är det väl också typ allt. Hollywood. New York. California. Las Vegas.... osv. För att genomföra dessa resor hoppas jag att ni nu skänker typ 2miljoner till mig. Fan vad gött det skulle vara, skulle leva livet. Drömma är inte förbjudet.
Australien
HongKongish
Bögig Italiensk snubbe (symboliserar Italiano)
Prag.


Dessa bilder symboliserar typ det jag vill se. Kanske göra. Dvs sälja mig på en gata i Prag. Längtar. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0