idag vill jag kräkas och le på samma gång


Min vapendragare på allahjärtansdag iår. Han bjucka på bio. Pluspoäng. Den här vintern kommer jag gå på bio ensam!!! :(:(:(!!!!! FML DRAMAQUEEEEEN!!!

Kan man det? Vet inte.
Var ganska trött när alarmet gick igång vid 06.00 imorse.... Arra stappla upp, jag låg med täcket över huvudet och ville inte röra mig... Kom upp, satte på mig Arras fula mjukisbyxor, packade ihop mina saker (:((() och hjälpte arris med det sista. Sen tralla vi iväg mot bussen. Väntade på tåget och åt korv (observera innan kl 8). Tåget kom och jag sa hejdå till min sköna. Usch. Fick försöka att inte gråta (med tanke på att jag hade en flamingo under armen också, ville inte dra till mig mer uppmärksamhet...) så jag satt rödsprängd i huvudet istället hela vägen hem. Sen la jag mig i sängen och grät lite innan jag somnade. Och spamsmsa Arvid med hur jobbigt det kommer bli etcetc. Tror han tycker det är jobbigare nu (haha älskar att vara jobbig!!).

Ska försöka glömma bort att jag är mest ensam i hela världen och kommer få sova själv jättejättemycket nu och istället hoppa in i duschen och testa mina håroljor (ej pubis). Sen kommer Lotta och hämtar mig. Ikväll vill jag nog bara ligga och dö. Fan Arra, NUUUU hade godiset vi köpte igår som du tog med dig idag varit perfekt för mig ikväll!!!!!! Som du sa. Du ska då alltid ha rätt. 

Nu - dusch. Känner mig lika fräsch som en mussla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0