idag idag idag idag idag

Pest och pina att gå upp innan 7, kan inte minnas senast jag gjorde det före idag. Tandläkarish 07.50 i 5minuter. Jättevärt. Hem och sova en timme till och sen åka och jobba mitt pass och lite övertid... Har i stort sett bara kommit hem, landat, kollat på tv och chillaxat. Inte orkat göra nåååågontiiiing. Är så trött. Imorgon är jag ledig så då ska jag faktiskt sova ut. Ska bli skitgött.

TRÅÅÅÅKIIIGT inläggish men så äre. Hände inget speciellt på jöbbe heller. Annars brukar ju mina BKstorys vara rätt roliga!!!

PEACEEE.

Påtal om ingenting skulle det vara rätt angenämnt att kunna stå i sin studentklänning och nakna (håriga, såklart) ben och LEEE utan att frysa ihjäl. Skulle vara soft. Säger jag bara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0