hej hej hallå dagboken

Bert stjärt.

Igår uteblev inlägg då jag tydligen ansåg att sitta framför datorn och glo, skypa och umgås med kömpisar var viktigare. wtf liksom????? hur kan det vara viktigt?? :S:S:S. Fick mig en lååång pratstund med både Arris, Rille och Agge, och Filip på samma gång. Härligt var det. Sen vart jag upphämtad av Lotta så åkte vi och myste hos Mallan en stund och snacka spökhistorier och annat shit som JÄMT kommer påtal när vi är hos Malin....

Idag har jag jobbat en sväng, sen suttit på en så jävla långsamt seg buss till Ekholmen för att hämta min vän Rickards pass och bankdosa som jag ska skicka med punchiss till Norge på söndag! Passade på att skriva upp mig på lite fler jobbtider så jag cashar in lite! Wiho.

Träffade Filip i ekholmen och chillade lite. Drog hem till hans pappa och käkade (läs dom) och umgicks lite. Det var soft. Sen tog jag bussen hem och käkade med min farmor o sååå. Mysdaaaag och bara 11(12) fjuttdagar kvar tills Arris kommer heeeem!! Som grädde på moset kommer Rille hem samma vecka också så förmodligen blir det reunion :) WÖÖÖÖHÖ!!!!


Bild från vår senaste reunion. Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0