greys <3

Har suttit o myst med greys nu ett tag.... Dom första tre avsnitten på säsong ett är avklarade men... Det kliar lite i fingrarna. Jag har ju sett typ 4 säsonger men det var ju när dom gick på tv... Och.. Jag vill liksom se dom nyare avsnitten men problemet är ju att jag inte vet riktigt vart jag slutade se :(:(:(. Så för att hänga med får jag liksom kolla om då. Lika bra. Har ju inte så mycket annat för mig på fritiden nu liksom!!

SÅ, förvänta er inget umgänge. Här ska ses på serier!!

Fast, nu ska jag sova!! Klagar på att jag börjar 11 och behöver gå upp typ halv 10, det är ju skitslappt egentligen. Min mamma börjar 06.00 vissa dagar och går upp typ halv 5 då. Det är baaa sjukt. Så jag är rätt nöjd ändå. Har alltid sovmorgon till minst 11, SKA LA ENTE KLAGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0