en jävla åljävel?

Idag har jag ju som sagt jobbat 11.30-18. Vanligtvis hade jag tittat tillbaka på passet och sagt att det var det värsta någonsin, MEN, inte idag!!! Vi sålde så jävla bra och jag vaaa baa grym! MEN, för att komma till rubriken...

Vet inte om jag skrivit här att det är en dude som brukar komma till BK titt som tätt med sin mamma och köpa MINST 2 xxl burgare som hans mamma beställer. Hon viskar denna beställning. Sen klagar han på allt från att osten inte är smält till att han vill ha den varmare osv. Eller beställer burgare för att frysa in. Denna gång var det lite mer annorlunda....

Jag kom precis tillbaka från rasten och ser att han sitter, på sin vanliga plats, och sneglar mot mig. Jaha tänkte jag, nu är han här igen. Smygkollar lite. OCH DÅ!!! DÅ  DÅ DÅ !!! Då drar han ner sin hand i brallan o rör om lite. Ett tag asså. Och kollar så ingen såg honom. But I did. Vart äcklad och glömde bort det. Sen får jag ta över drive in:en och hör typ "jaaa en xxl burgare" jaha okej, fatta direkt att det var dom IGEN. Så slänger han upp pengarna i min hand. (JAAA FÖRMODLIGEN DEN HAN HÖRT BALLEN MED, MAMMA SOM PÅMINDE MIG!!!! TACK FÖR HANDSPRIT!!!!) och kom till lucka två.

DÅ!!!! Jag ger ut maten och då jävlar. Ser en genomskinlig asfet påse med vatten som han håller i. Vafan tänker jag. SEN! Sen ser jag en fet jävla ÅLJÄVEL simma runt där i????? JAHA, nu vart han mycket mer normal?!?!??! WTF asså. Sjuka människor det finns.


(HÄR ska ni föreställa er en bild på en ål i en plastpåse i knät på en man som kan trycka i sig mer än 4 xxl burgare....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0