dunkDunkUUNNTZZZ!!!!

Dunkar lite här hemma. Ser på monster till svärföräldrar och småler lite. Chattar lite med min kärlek. Ska äta lite blåbärspaj nuuu. LIFE IS GOOOOD!! 

Igår drog jag ut på en bertz med mina vänner. Underhållande kväll och rätt sjuk. Gick till bussen i sällskap av Yassan och två guzzar när några smågrabz börja bråka med oss för att vi "pratade högt"... Stod mest och skratta men ville ändå inte åka samma buss som dom SJÄLV (hahah jag är så feeg) så jag väntade 45minuter... Träffade Filip som blivit fullare än vad han var när jag lämna honom osvosv. Gick hem och la mig och mådde illa. Vaknade vid 4 av ett samtal från min lillevän Filip som sa att han gick ifrån sturet hem till sig = aslångt.... Så vi pratade i en kvart mitt i natten haha...

NUUU BLÅBÄÄÄRS!!!! WÖÖÖÖ TYP SOM BÄRSH!!

O CHIPS O MY SISTERS KEEPER PÅ 4AN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0