dan före dan före födelsedan

WIHOOOOO nu är jag ledig i en vecka!!! Det firas med daimstrut och soffhäng. Jobbat ett jättesegt pass och sen åkte vi förbi mormis och hämtade hem lite gardiner(...kul va) Imorgon är det tid för nästa grandma häng, anmälde mig nämligen som frivillig till farmors flytt imorgon..... Tjoho. Vad jag inte visste då var att det är ett riktigt morgonpass, så vid 8 (kill me) ska jag väl upp ååå hoppa. Arris kommer hem vid 1-2 och så skrev han att han fixat hockeybiljetter tills imorgon också!! :D:D:D. Så screw u softkvällen i sängen, imorgon blire game, SEEEN massamassa avsnitt <3 

Förresten så var det något jag skulle lägga till. Men nu glömde jag det. Kanske var spekulationer kring vad jag får i present (struntar i att folk säger "det är gemenskapen och att umgås som är det roliga!!", fuck that, presenterna?!?!?). Hoppas på fint inslagna paket iallfall. P R I O E T T .
Hoppas på ett såhär fint inslaget och stort paket. (DÖÖÖTTT!!!!) Ps det är en pushupkalsong, HUR SJUKT???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0