cybersex

Tjo. Jobbish idag. 11-17. Osoft. Hade som bekant huvudvärk likt ett barnaskrik rakt i örat igår. Sååå trodde jag skulle vakna utvilad men atte nae. Klämt lite double cheeseb meal o så... soft det med. Ska klämma lite kvällsfoodish snart så jag kan klämma lite godis o glass sen..

Borde vara jätteledsen idag för just nu sitter my love och rickerik på tåget till deras nya hemort Oslo. Är inte så ledsen. Mest glad för deras skull. Sen är det nog för att Arra ger mig världens bästa födelsedagspresent - nämligen att vara hemma när jag fyller... Fast det kostar massor att åka fram och tillbaka. Borde kanske inte få någon fysisk present :(... 

Iallafall. Jag har huvudvärk igen. Ikväll ska jag chillaxa som Filip säger, äta, och kanske se en dålig film. Och KANSKE redan ikväll skypa med my love. Det här kommer bli soft. Cyberförhållanden=det nya it förhållandet, dahhh visste ni väl????
Jag och Arra kan ha cybersex om vi vill. Det ska vi nog inte. Men för er som vill ha det så kanske ni ska ha på webbkameran o se vad det är för filur som sitter där egentligen. Så det inte är han över. Han ser inte så fräsch ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0