bingo <3 <3 <3

Loket <3

För några veckor sedan vann Arvid 5tuusss på ahabingo.com (hahaha) och jag skrattade och sa åt honom att inte bli spelberoende. Vem satt där, någon dag senare, förbannad över att bara vinna småsummor som typ 39:-??? JO JAG!! Såklart. När man blir medlem får man mellan 50-80kr och spela för, samt 20:- när man värvar någon... Mina pengar är slut nu.... Ingen vill längre bli värvad :( = jag kommer inte kunna spela.

Man gör liksom ingenting, man sitter och glor på en bingobricka och väntar på "BINGOO!!"... Man kan tillomed välja vilken bingoutropare man vill ha, typ Maria Montazami... Underbart. Vilket tidsfördriv. Så har ni tråkigt så måste ni börja spela bingo. Och bli värvade av mig. Skriv baa in jenu. Vips, så kan ni vinna typ flera tusen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0