att lukta sockervadd o vara läkare

Just nu tycker jag inte det är så fruktansvärt jobbigt att vara ensam. Det kommer nog inpå småtimmarna men ja, JUST NU myser jag runt lite här i arras brallor och luktar SOCKERVADD och vanilj. Så jävla gott jag luktar asså. Om jag hade varit tvåkönad hade jag legat med mig själv, typ så gott. Så imorgon ska jag på parfymjakt och leta efter någon doft som kan ersätta min goooa bodySMOOTHIE som jag smort in mig med.

För att höja myseffekten lite ytterligare sitter jag och försöker ladda ner Greys säsong ett. Min tanke är att se om hela serien då jag missat så jäävla mycket och jag var världens största greys-fan förut :( Ville tillomed bli kirurg.. Verkade vara så kul liksom. Så, ikväll och resten av kvällarna, helgerna, timmarna, så ska jag glutta greys och glömma livet. Sen blire desperate osv.


Jag o yasse hänger med våra kollegor back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0